مطالب جدید
دوکـــتوران افغانســـتان

تغذیه

داخله

اخبار طبی

۱۳۹۴/۱۱/۳۰

پنج میوه مفید برای جلد


 
مصرف میوه‌‌ها به صحت جلد انسانها کمک می‌کند و بهترین دوا ها هستند واقعیتی است که همه بدان آگاه هستند. میوه‌ها برخلاف مواد آرایشی  قیمت کمتری دارند، طبیعی هستند و نتایج اثربخش‌تری بر جلد خواهند گذاشت
ذیلا به به پنج میوه خیلی مفید به جلد اشاره میشود
1- ام: که شاه میوه‌ها خوانده می‌شود نه تنها به دلیل طعم خوش بلکه به دلیل فوایدش توصیه می‌شود. این میوه تاثیر چشمگیری بر جلد دارد و به دلیل داشتن ویتامین A و آنتی‌اکسیدان با پیر شدن زودهنگام پوست مبارزه می‌کند.



2- کیله:  یکی از میوه‌هایی است که با خوردن آن می‌توانید جلد شفاف داشته باشید. کیله سرشار از آهن، مگنیزیم، پوتاشیم و سرشار از ویتامین A، B، E است و کمک می‌کند که جلد دیرتر چروک شود.



3- لیمو: این میوه به دلیل داشتن ویتامین C به زیبایی جلد کمک می‌کند. مصرف این میوه همراه با آب ‌گرم پیش از خوردن صبحانه یک پاک کننده جلد محسوب می‌شود.


4- سیب: این میوه به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان از خرابی انساج وحجرات جلدی جلوگیری می‌کند و به دلیل داشتن فایبر غذایی «الاستین» در جوان ماندن جلد موثر است.


5- مالته: این میوه نیز همانند سیب روند پیرشدن جلد را کندتر می‌کند و استفاده آن بر روی جلد به شما کمک می‌کند تا جلد سالم‌تر داشته باشید.


منبع:ایسنا
 
Copyright © 2013 وبسایت دوكـتوران افغانستان
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger