مطالب جدید
دوکـــتوران افغانســـتان

تغذیه

داخله

اخبار طبی

۱۳۹۴/۱۰/۰۲

یک پنسیل که برای محیط زیست مفید است FABULA PENCIL نام دارد

فابیولا (Fabula) یک پنسیل دوستدار محیط زیست است که در همکاری با طبیعت و اززباله‌های ارگانیک تولید شده است. این پنسیل با استفاده از برگ‌های چای و رسوب‌های قهوه در کافی شاپ‌ها به همراه گلبرگ‌های گل دور انداخته شده توسط گل فروشی‌ها ایجاد می‌شوند.
مواد بیشتر برای ایجاد بدنه محکم پنسیل با سطح ظریف دانه دار و حجم کمی بزرگتر پردازش می‌شوند که کاملا برای نوشتن با دست متناسب هستند.

به عنوان یک ابزار نوشتن و طراحه شده، فابیولا از یک گرافیت (کاربن طبیعی نرم، سیاه و براق) سازگار با محیط زیست و دارای کیفیت بالا استفاده می‌کند. درحالیکه از آن به عنوان ابزار طراحه شده و نوشتن استفاده می‌کنید می‌توانید گیاهان موجود در محیط خود را با تراشه‌های فابیولا غنی سازید.

هنگامی که پنسیل برای استفاده بسیار کوچک می‌شود ته فابیولا می‌تواند در آب فعال شود تا گیاه گوجی بری(میوه‌ای شبیه به زغال)‌ جوان، توت زمینی ، گل بابونه و یا گیاه چای کشت شود. گیاه جدید از دانه‌های گنجانده شده در بالاترین نقطه پنسبل رشد می‌کند. با حل کردن آن در آب برای یک روز و کاشت آن در خاک به جای دور ریختن، شما محیط شخصی خود را با یک گیاه جدید بارور خواهید کرد.
منبع :هم آگاه
 
Copyright © 2013 وبسایت دوكـتوران افغانستان
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger